• logo
  • osnovna stranica
  • Okružni privredni sud u Prijedoru

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača

    Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača

    05.02.2020.

    BOSNA I HERCEGOVINA

    REPUBLIKA SRPSKA

    OKRUŽNI PRIVREDNI SUD U PRIJEDORU

    Broj: 067-0-Su-20-000-070

    Dana, 05.02.2020. godine

     

     

    Na osnovu odredbe člana 70. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, br. 39/14), predsjednik suda donosi:

     

     

    ODLUKU O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA

    u otvorenom postupku javne nabavke opremanja poslovnih prostorija – kancelarijski namještaj

     

     

    I

     

    Prihvata se Prijedlog Komisije za javnu nabavku opremanje poslovnih prostorija – kancelarijski namještaj, broj 067-0-Su-20-000-063 od dana 03.02.2020. godine, te se za najpovoljnijeg ponuđača u otvorenom postupku javne nabavke opremanja poslovnih prostorija – kancelarijski namještaj bira „GAVRANOVIĆ“ d.o.o. Prijedor, kao ponuđač koji je dostavio jedinu prihvatljivu ponudu sa najnižom cijenom, i navedenom ponuđaču se dodjeljuje Ugovor o nabavci robe (opremanje poslovnih prostorija – kancelarijski namještaj) za ukupnu ponuđenu cijenu od 122.733,00 KM (bez PDV-a).

     

    II

     

    Ponuda ponuđača „INTER-COM“ d.o.o. Zenica odbacuje se kao ponuda koja nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

     

    III

     

    Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostaviće se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke.

     

     

    Obrazloženje

     

    Odlukom broj 067-0-Su-19-000-459 od dana 13.12.2019. godine, pokrenut je postupak javne nabavke robe opremanje poslovnih prostorija – kancelarijski namještaj (JRJN: 39130000-2) putem otvorenog postupka, procijenjene vrijednosti od 130.000,00 KM.

     

    Obavještenje o javnoj nabavci broj 16813-1-1-47-3-2/19 je poslato na objavu na Portalu javnih nabavki dana 30.12.2019. godine u 12.55 časova, a istovremeno je na Portalu javnih nabavki objavljena Tenderska dokumentacija broj 067-0-Su-19-000-503, te je predviđeno provođenje e-aukcije. Sažetak obavještenja o nabavci, objavljen je u Službenom glasniku BiH broj 01/20.

     

    U predmetnom postupku zaprimljene su dvije ponude, obe blagovremene, i to:

     

    1. ponuda ponuđača „INTER-COM“ d.o.o. Zenica,

    2. ponuda ponuđača „GAVRANOVIĆ“ d.o.o. Prijedor.

     

    Javno otvaranje ponuda sprovedeno je dana 20.01.2020. godine, sa početkom u 14.00 časova, a istom nisu prisustvovali predstavnici ponuđača.

     

    Komisija za javnu nabavku opremanja poslovnih prostorija – kancelarijskog namještaja (u daljem tekstu: Komisija) otpočela je pregled i ocjenu ponuda dana 22.01.2020. godine, a pregled i ocjena ponuda su okončani dana 03.02.2020. godine.

     

    U toku pregleda i ocjene ponuda Komisija je utvrdila da je ponuda „GAVRANOVIĆ“ d.o.o. Prijedor prihvatljiva za ugovorni organ, dok ponuda „INTER-COM“ d.o.o. Zenica nije prihvatljiva za ugovorni organ.

     

    Naime, razmatrajući ponude, Komisija je utvrdila da ponuda ponuđača „INTER-COM“ d.o.o. Zenica nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije iz sljedećih razloga:

     

    - predmetna ponuda ne sadrži svu dokumentaciju zahtijevanu tenderskom dokumentacijom (original ili ovjerenu fotokopiju aktuelnog izvoda o registraciji),

    - u predmetnoj ponudi nisu dostavljeni sertifikati, uzorci, originalni katalozi, kako je to zahtijevano tenderskom dokumentacijom,

    - predmetna ponuda ne sadrži kopiju ponude, kako je to zahtijevano tenderskom dokumentacijom.

     

    Obzirom na navedeno, odlučeno je kao u članu 2. izreke, a u skladu sa odredbom člana 68. stav 4. tačka i) Zakona o javnim nabavkama kojom je propisano da je ugovorni organ dužan odbaciti zahtjev za učešće ili ponudu u slučaju kad ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

     

    U toku pregleda i ocjene ponuda, Komisija je utvrdila da ponuda ponuđača „GAVRANOVIĆ“ d.o.o. Prijedor ispunjava sve zahtjeve iz tenderske dokumentacije, da je potpuna i da ispunjava uslove i u pogledu kriterijuma izbora – najniže cijene.

     

    Prilikom provjere računske ispravnosti ponuda, Komisija je utvrdila računsku grešku kod obračuna cijena ponuđača „INTER-COM“ d.o.o. Zenica, te je, u skladu sa odredbom člana 17. stav 5. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni list BiH“, broj 90/14 i 20/15), navedenom ponuđaču uputila Zahtjev za prihvatanje ispravke računske greške, dana 22.01.2020. godine. Dana 28.01.2020. godine, ponuđač „INTER-COM“ d.o.o. Zenica je dostavio podnesak kojim se saglašava sa ispravkama grešaka računske prirode.

     

    Ocijenivši ponudu ponuđača „INTER-COM“ d.o.o. Zenica neprihvatljivom, iz prethodno navedenih razloga, a ponudu ponuđača „GAVRANOVIĆ“ d.o.o. Prijedor prihvatljivom, te imajući u vidu da je tenderskom dokumentacijom bilo predviđeno sprovođenje e-aukcije i ista naznačena i u obavještenju o javnoj nabavci, a odredbom člana 3. stav 3. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije propisano je da se u slučaju prijema samo jedne prihvatljive ponude e-aukcija ne može zakazati već se postupak okončava u skladu sa odredbom člana 69. Zakona o javnim nabavkama, to je Komisija donijela Prijedlog, broj 067-0-Su-20-000-063 od dana 03.02.2020. godine, kojim predsjedniku suda predlaže donošenje odluke izboru ponuđača „GAVRANOVIĆ“ d.o.o. Prijedor kao najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke opremanja poslovnih prostorija – kancelarijski namještaj i dodjelu ugovora navedenom ponuđaču za ukupnu cijenu od 122.733,00 KM (bez PDV-a), odnosno 143.597,61 KM (sa PDV-om).

     

    Kako je kriterijum za izbor ponuđača i dodjelu ugovora najniža cijena prihvatljive ponude, a imajući u vidu da je ponuda ponuđača „GAVRANOVIĆ“ d.o.o. Prijedor jedina prihvatljiva ponuda u postupku koja istovremeno ispunjava tehničke uslove i uslove u pogledu cijene, to je predsjednik suda prihvatio Prijedlog Komisije, te donio odluku kao u izreci.

     

     

    Predsjednik suda

     

    Dijana Mazalić Nović

     

     

     

    Pravna pouka: Žalba se može izjaviti u skladu sa odredbom člana 101. stav 1. tačka d) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ br. 39/14) u roku od 10 dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Žalba se izjavljuje u pisanoj formi, uz dovoljan broj primjeraka koji ne može biti manji od tri, Kancelariji za razmatranje žalbi BiH, putem ugovornog organa.

     

     

     

     

     

     

     

    Prikazana vijest je na:
    355 PREGLEDA
    Kopirano
    Povratak na vrh

    Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača

    Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača

    05.02.2020.

    BOSNA I HERCEGOVINA

    REPUBLIKA SRPSKA

    OKRUŽNI PRIVREDNI SUD U PRIJEDORU

    Broj: 067-0-Su-20-000-070

    Dana, 05.02.2020. godine

     

     

    Na osnovu odredbe člana 70. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, br. 39/14), predsjednik suda donosi:

     

     

    ODLUKU O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA

    u otvorenom postupku javne nabavke opremanja poslovnih prostorija – kancelarijski namještaj

     

     

    I

     

    Prihvata se Prijedlog Komisije za javnu nabavku opremanje poslovnih prostorija – kancelarijski namještaj, broj 067-0-Su-20-000-063 od dana 03.02.2020. godine, te se za najpovoljnijeg ponuđača u otvorenom postupku javne nabavke opremanja poslovnih prostorija – kancelarijski namještaj bira „GAVRANOVIĆ“ d.o.o. Prijedor, kao ponuđač koji je dostavio jedinu prihvatljivu ponudu sa najnižom cijenom, i navedenom ponuđaču se dodjeljuje Ugovor o nabavci robe (opremanje poslovnih prostorija – kancelarijski namještaj) za ukupnu ponuđenu cijenu od 122.733,00 KM (bez PDV-a).

     

    II

     

    Ponuda ponuđača „INTER-COM“ d.o.o. Zenica odbacuje se kao ponuda koja nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

     

    III

     

    Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostaviće se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke.

     

     

    Obrazloženje

     

    Odlukom broj 067-0-Su-19-000-459 od dana 13.12.2019. godine, pokrenut je postupak javne nabavke robe opremanje poslovnih prostorija – kancelarijski namještaj (JRJN: 39130000-2) putem otvorenog postupka, procijenjene vrijednosti od 130.000,00 KM.

     

    Obavještenje o javnoj nabavci broj 16813-1-1-47-3-2/19 je poslato na objavu na Portalu javnih nabavki dana 30.12.2019. godine u 12.55 časova, a istovremeno je na Portalu javnih nabavki objavljena Tenderska dokumentacija broj 067-0-Su-19-000-503, te je predviđeno provođenje e-aukcije. Sažetak obavještenja o nabavci, objavljen je u Službenom glasniku BiH broj 01/20.

     

    U predmetnom postupku zaprimljene su dvije ponude, obe blagovremene, i to:

     

    1. ponuda ponuđača „INTER-COM“ d.o.o. Zenica,

    2. ponuda ponuđača „GAVRANOVIĆ“ d.o.o. Prijedor.

     

    Javno otvaranje ponuda sprovedeno je dana 20.01.2020. godine, sa početkom u 14.00 časova, a istom nisu prisustvovali predstavnici ponuđača.

     

    Komisija za javnu nabavku opremanja poslovnih prostorija – kancelarijskog namještaja (u daljem tekstu: Komisija) otpočela je pregled i ocjenu ponuda dana 22.01.2020. godine, a pregled i ocjena ponuda su okončani dana 03.02.2020. godine.

     

    U toku pregleda i ocjene ponuda Komisija je utvrdila da je ponuda „GAVRANOVIĆ“ d.o.o. Prijedor prihvatljiva za ugovorni organ, dok ponuda „INTER-COM“ d.o.o. Zenica nije prihvatljiva za ugovorni organ.

     

    Naime, razmatrajući ponude, Komisija je utvrdila da ponuda ponuđača „INTER-COM“ d.o.o. Zenica nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije iz sljedećih razloga:

     

    - predmetna ponuda ne sadrži svu dokumentaciju zahtijevanu tenderskom dokumentacijom (original ili ovjerenu fotokopiju aktuelnog izvoda o registraciji),

    - u predmetnoj ponudi nisu dostavljeni sertifikati, uzorci, originalni katalozi, kako je to zahtijevano tenderskom dokumentacijom,

    - predmetna ponuda ne sadrži kopiju ponude, kako je to zahtijevano tenderskom dokumentacijom.

     

    Obzirom na navedeno, odlučeno je kao u članu 2. izreke, a u skladu sa odredbom člana 68. stav 4. tačka i) Zakona o javnim nabavkama kojom je propisano da je ugovorni organ dužan odbaciti zahtjev za učešće ili ponudu u slučaju kad ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

     

    U toku pregleda i ocjene ponuda, Komisija je utvrdila da ponuda ponuđača „GAVRANOVIĆ“ d.o.o. Prijedor ispunjava sve zahtjeve iz tenderske dokumentacije, da je potpuna i da ispunjava uslove i u pogledu kriterijuma izbora – najniže cijene.

     

    Prilikom provjere računske ispravnosti ponuda, Komisija je utvrdila računsku grešku kod obračuna cijena ponuđača „INTER-COM“ d.o.o. Zenica, te je, u skladu sa odredbom člana 17. stav 5. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni list BiH“, broj 90/14 i 20/15), navedenom ponuđaču uputila Zahtjev za prihvatanje ispravke računske greške, dana 22.01.2020. godine. Dana 28.01.2020. godine, ponuđač „INTER-COM“ d.o.o. Zenica je dostavio podnesak kojim se saglašava sa ispravkama grešaka računske prirode.

     

    Ocijenivši ponudu ponuđača „INTER-COM“ d.o.o. Zenica neprihvatljivom, iz prethodno navedenih razloga, a ponudu ponuđača „GAVRANOVIĆ“ d.o.o. Prijedor prihvatljivom, te imajući u vidu da je tenderskom dokumentacijom bilo predviđeno sprovođenje e-aukcije i ista naznačena i u obavještenju o javnoj nabavci, a odredbom člana 3. stav 3. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije propisano je da se u slučaju prijema samo jedne prihvatljive ponude e-aukcija ne može zakazati već se postupak okončava u skladu sa odredbom člana 69. Zakona o javnim nabavkama, to je Komisija donijela Prijedlog, broj 067-0-Su-20-000-063 od dana 03.02.2020. godine, kojim predsjedniku suda predlaže donošenje odluke izboru ponuđača „GAVRANOVIĆ“ d.o.o. Prijedor kao najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke opremanja poslovnih prostorija – kancelarijski namještaj i dodjelu ugovora navedenom ponuđaču za ukupnu cijenu od 122.733,00 KM (bez PDV-a), odnosno 143.597,61 KM (sa PDV-om).

     

    Kako je kriterijum za izbor ponuđača i dodjelu ugovora najniža cijena prihvatljive ponude, a imajući u vidu da je ponuda ponuđača „GAVRANOVIĆ“ d.o.o. Prijedor jedina prihvatljiva ponuda u postupku koja istovremeno ispunjava tehničke uslove i uslove u pogledu cijene, to je predsjednik suda prihvatio Prijedlog Komisije, te donio odluku kao u izreci.

     

     

    Predsjednik suda

     

    Dijana Mazalić Nović

     

     

     

    Pravna pouka: Žalba se može izjaviti u skladu sa odredbom člana 101. stav 1. tačka d) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ br. 39/14) u roku od 10 dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Žalba se izjavljuje u pisanoj formi, uz dovoljan broj primjeraka koji ne može biti manji od tri, Kancelariji za razmatranje žalbi BiH, putem ugovornog organa.